سوالی دارید؟
ما در اینجا به اکثر سوال های شما
پاسخ داده ایم
جواب سوال خود را در زیر بیابید .
چنانچه سوالی در ذهن شما بود که در لیست ذکر نشده است با ما تماس بگیرید .

پاسخ به پرسش های متداول قبل از خرید کالا

فروشگاه اینترنتی استارنیکس  دارای نماد اعتماد  از وزارت صنعت،معدن و تجارت(Enamad.ir)  است که لوگوی آن را در صفحه اصلی سایت در قسمت پایین میتوانید مشاهده کنید که با کلیک روی آن میتوانید مشخصات و تاییدیه ما را مشاهده کنید.

له، دیدافزار سیستم به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دیدافزار سیستم که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

براس سفارشات بالاتر از ۲۰۰ هزار تومان، هزینه ی ارسال رایگان خواهد بود .

پس از تکمیل فرم خرید هزینه ی ارسال بسته به شهر شما در پنل کاربری شما محاسبه می گردد .
بسته های تا وزن ۰٫۲ کیلوگرم معمولا
پیشتاز : ۸ تا ۱۲ هزار تومان
سفارشی : ۵ تا ۸ هزار تومان

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

کالاهای دارای قیمت که در سایت با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

بله، در صورتی که میخواهید خرید عمده انجام دهید می توانید با ما تماس برقرار نمایید.

خیر، در حال حاضر فروش فقط بصورت اینترنتی بوده و امکان مراجعه حضوری امکانپذیر نیست .

پاسخ به پرسش های متداول بعد از خرید کالا

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
و بعد از دریافت کد رهگیری می توانید از طریق سایت پست به آدرس:
http://newtracking.post.ir
رهگیری نمایید .

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

بسته به پستی که در هنگام خرید انتخاب و پرداخت نموده اید :
پست پیشتاز : تحویل بین ۲ تا ۴ روز کاری (بدون احتساب ایام تعطیل)
پست سفارشی : تحویل بین ۴ تا ۷ روز کاری (بدون احتساب ایام تعطیل)

خریدار پس از ۷ روز از تحویل کلا و به شرط مغایرت کالا یا مخدوش بودن آن حق عودت کالا و استرداد وجه را دارد .

پس از خرید اگر کالای برای شما بسته بندی و ارسال نشده باشد می توانید از طریق تماس به ما اطلاع دهید .

در صورت مخدوش بودن و یا ایراد در بسته ارسالی از دریافت بسته توسط مامور پست خودداری کنید .
در صورت معیوب بودن کالا سریعا با ما تماس برقرار کنید .

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.